باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

بهترین ورزش برای لاغری سریع

هدفتان روی کاهش وزنی سنگین است؟ برای رسیدن به هدفتان به جای دویدن از پیاده روی شروع کنید. تحقیقات جدید نشان داده کسانی که برای رسیدن به تناسب اندام مرتب پیاده روی دارند – البته با سرعت بالا – در مسیر کاهش وزن نتایج خوبی کسب کرده اند.
بسیاری بر این باورند که پیاده روی یکی از بهترین روش های کاهش و تثبیت وزن است. این ورزش نه تنها مجانی است بلکه برای شروعش نیز نیازی به وسایل خاص نیست. روی مفاصل فشار زیادی وارد نمی کند و نشان داده که می تواند روی کنترل اشتها نیز تاثیر داشته باشد. دویدن نیز ورزش خوبی است اما فشار وارده روی مفاصل بیشتر است و توصیه می شود با اضافه وزن کمتر اقدام به دویدن کنید.

بسته به نقطه ای که از آن شروع می کنید، کاهش وزنتان در طول هر هفته متفاوت خواهد بود، هفته ای یک تا نیم کیلو را می توان انتظار داشت ( همراه با برنامه غذایی). خبر خوب این است که هرچه اضافه وزنتان بیشتر باشد در ابتدا کاهش وزنتان نیز با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. 
برای اطلاع از انواع ورزش ها به لینک باشگاه ورزشی مراجعه کنید
اگر شما باشگاه ورزشی دارید میتوانید  در لینک آگهی رایگان باشگاه خود را بطور رایگان معرفی کنید 

بهترین زمان ورزش کردن در طول شبانه روز

واقعیت این است که هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که ثابت کند ورزش کردن در یک ساعت خاص کالری بیشتری می‌سوزاند و فایده بیشتری دارد اما ساعت تمرین کردن تاثیر بسیار زیادی بر احساس شما از تمرین دارد. مهم‌تر از همه اینکه، متخصصین می‌گویند بهتر است یک ساعت خاص را برای تمرین کردن خود انتخاب کرده و آن را ادامه دهید تا ورزش کردن برایتان به شکلعادت درآید.

 

ساعت بدن

 

ریتم شبانه روزی بدن شما تعیین می‌کند که چه نوع آدمی‌ باشید. مثل خروس سحرخیز باشید یا مثل جغد شب‌ها بیدار بمانید و کار چندانی هم از دستتان برای تغییر آن برنیاید.

استفاده از ساعت بدنتان برای تعیین ساعت تمرینات می‌تواند ایده خوبی باشد اما مسایل دیگری مثل خانواده و برنامه‌های کاری هم هستند که در این زمینه نقش دارند.

ورزش اول صبح

 

تحقیقات نشان می‌دهد که برای ایجاد یک عادت ورزشی ثابت و پایدار بهتر است افراد اول صبح ورزش کنند. دلیل آن این است که در این ساعت می‌توانند قبل از اینکه فشارهای زمانی و سایر برنامه‌ها در ورزش کردن آنها اختلال ایجاد کند، تمریناتشان را انجام می‌دهند. توصیه مهم برای ورزش در اول صبح این است که چون دمای بدن در این ساعت از روز پایین است، باید زمان بیشتری را به گرم کردن بدن اختصاص دهید.

 

وقتی پای بی‌خوابی به میان می‌آید

 

متاسفانه وقتی شب گذشته بی‌خوابی کشیده باشید، بیدار شدن از خواب در اول صبح کار چندان ساده ای نخواهد بود. داشتن عادات خوب و منظم برای خواب، به شما برای مقابله با بیخوابی کمک می‌کند. بدن باید برای خوابیدن آماده شود. ضربان قلب و دمای بدن باید به حالت استراحت درآیند. این مساله کمک می‌کند تا بدن به خواب عادت کند. ورزش کردن یا غذا خوردن دیرهنگام میل بدن شما را به خواب کاهش می‌دهد چون هر دوی این اعمال باعث بالا بردن ضربان قلب و دمای بدن می‌شوند که برای خوابیدن به هیچ عنوان مناسب نیستند.

 

وقتی دیرتر بهتر است

 

برای خیلی از افراد که عادت به زود بیدار شدن ندارند، ورزش کردن اول صبح چندان هم مناسب نیست. بهترین زمان برای ورزش کردن این افراد عصرها بعد از اتمام کار است. در این زمان کمتر مجبور می‌شوند با بدنشان بجنگند.

برای اطلاع از انواع ورزش های مناسب با نوع فیزیک و ویژگی های شخصی هر فرد به لینک باشگاه ورزشی سر بزنید

آمادگی جسمانی چیست؟

آمادگی جسمانی عبارت است از توانایی زیستن به عنوان موجودی متعادل و کامل.
و یا آمادگی جسمانی را می توان انجام دادن کارهای روزمره بدون خستگی و صرف انرژی زیاد تعریف کرد.....
 یک فرد علاوه بر سلامت جسمانی باید دارای صفاتی چون رفتار نیکوی انسانی مبتنی بر اصول اخلاقی برخوردار باشد. برنامه های تربیت بدنی به طور جدی آمادگی جسمانی
را مورد توجه قرار داده و در بهبود آمادگی و تندرستی کلی نیز تلاش می کند.
 
حفظ آمادگی جسمانی چه تاثیری بر زندگی دارد؟
نیل به آمادگی جسمانی و حفظ آن بر تمام جنبه های زندگی تاثیر می گذارد. علاوه بر تقویت تندرستی در افزایش بازده کاری نیز مؤثر است. افراد آماده انرژی بیشتری دارند که این حالت بر بازده کاری و فکری نیز تاثیر می گذارد. انرژی بیشتر فعالیت های تفریحی و اوقات فراغت را نیز مفید می سازد. آمادگی جسمانی مقاومت در مقابل خستگی را افزایش می دهد و فعالیت جسمانی و الگوی خواب را نیز بهبود می بخشد.
آمادگی جسمانی به طور کلی اجرای حرکت های عمومی را بهبود می بخشد. فعالیت بدنی با زندگی روزمره در ارتباط است و افراد دارای آمادگی جسمانی، مهارت های ورزشی را بهتر ارائه می دهند. افراد آماده پس از کار و تمرین شدید خیلی سریع تر از افراد فاقد آمادگی به حالت اولیه برمی گردند.
برای کاهش علائم پیری نیز باید از دوران نوجوانی و جوانی فعالیت های بدنی زا به صورت منظم در طول زندگی انجام داد. افراد فعال و دارای آمادگی در سراسر زندگی از حیث سلامت قلب و عروق، قدرت عضلانی، استقامت عضلانی و ترکیب بدنی در حد مطلوبی خواهند بود.
بر مبنای فلسفه ی  بهتر زیستن، دست یافتن به زندگی سالم به خود شخص بستگی دارد. دست یابی به این مزیت از طریق تغذیه ی درست، تمرین مناسب و منظم، استراحت و آرامش کافی،درمان و پیشگیری از فشارها ی روانی، اقدام به کار های شایسته و محو عوامل خطرناک و قابل کنترل نظیر اعتیاد به سیگار و داروها فراهم می شود پس از همین امروز با مراجعه به لینک باشگاه ورزشی، ورزش را به خانه خود بیاورید تا سالم بمانید
همچنین باشگاه ها و مراکز ورزشی میتوانند آگهی رایگان خود را در سایت ما قرار دهند