باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

معرفی ورزش سی ایکس ورکس و فواید آن(پارت سوم)


مراحل انجام ورزش سی ایکس ورکس

1. گرم کردن: انجام حرکات مختلف کششی تا موجب آماده سازی عضلات شوند.

2. حرکات قدرتی و استقامتی مربوط به عضلات مرکزی یک: این حرکات معمولا در حالت دراز کش یا معلق بر روی دست ها انجام شود.

3.حرکات استقامتی ایستاده یک: حرکاتی که در حالت ایستاده انجام میشوند و قسمت بالایی و پایینی بدن را درگیر میکند.

4. حرکات استقامتی ایستاده دو: این حرکات هم در حالت ایستاده انجام میشوند و بر روی ماهیچه های سرینی ،باسن و پا تاثیر میگذارند.

5.حرکات قدرتی و استقامتی مربوط به عضلات مرکزی دو: این حرکات بر چرخش و تقویت ماهیچه های بیرونی شکم کار میکند.

6.حرکات قدرتی و استقامتی مربوط به عضلات مرکزی سه: این حرکات بر روی عضلات کمر متمرکز میشوند و باعث تقویت آن نیز میشوند.

درباره ورزش cxwork



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

معرفی ورزش سی ایکس ورکس و فواید آن(پارت دوم)

فواید ورزش سی ایکس ورکس

از مهم ترین فواید CXWorx سی ایکس ورکس اثر بخشی بسیار سریع این رشته ورزشی است که بدون توجه و در نظر گرفتن وضعیت بدنی شما برای دستیابی به اندام قوی و بهتر و ماهیچه ای شما را یاری می کند.

عضلات شما را برش و شکل میدهد و قسمت بالایی بدنتان را با قسمت پایینی بدن به تناسب می رساند. یک گزینه ایده ال برای سفت کردن شکم میباشد و به افزایش استقامت و پیشگیری از آسیب دیدگی کمک قابل توجهی میکند.

cxworx



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

نکات بازسازی

نکات بازسازی

تصمیم گیری در اجرا و نوع پوشش دیوار ها

در این مرحله بیشتر به بحث طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته می شود . شما گزینه های بسیاری پیش رو دارید که باید یکی را به عنوان پوشش دیوار خود انتخاب کنید. پنل های دکوراتیو سه بعدی , پوستر سه بعدی , دیوار پوش , سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی، تایل آلومینیومی و کاغذ دیواری و بسیاری از گزینه های دیگر، همه از جمله گزینه هایی برای انتخاب هستند که در این مرحله در می توانید بهتین نوع پوشش را برای دیوار منزل خود انتخاب کنید. البته بهتر است قبل از انتخاب نوع پوشش ، حتما نمونه کارهای اجرا شده مختلف و متنوعی که ما به شما ارائه می دهیم را به دقت بررسی کنید و با توجه به اصول معماری داخلی تصمیم گیری کنید.

نحوه چیدمان و طراحی منزل

هرچقدر هم که برای بازسازی داخلی منزل خود هزینه کرده باشید، زمانی این هزینه دارای ارزش می باشد که با نحوه چیدمان و طراحی داخلی منزل شما دارای هارمونی باشد و باعث زیبایی هر چه بیشتر منزل شما شود. برای این منظور، شما باید در بازسازی داخلی منزل خود طراحی و نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی جدید و زیبایی را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که طراحی مبتکرانه در بازسازی داخلی بسیار حائز اهمیت می باشد. پس باید برای آن زمان بیشتری را اختصاص دهید. برای این منظور شما باید طراحی های متنوع و سبک های مختلف را به نسبت فضای خود بسنجید.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

09127349880آقای مختاری