باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

معرفی ورزش سی ایکس ورکس و فواید آن(پارت اول)

معرفی ورزش سی ایکس ورکس و فواید آن برای همه

شاید شما هم تابحال اسم ورزشی به نام سی ایکس ورکس را نشنیده باشید و یا اسم این ورزش به گوشتان خورده است اما درباره آن اطلاعاتی ندارید. ما در این مطلب میخواهیم شما را با ورزش سی ایکس ورکس و چگونگی انجام تمرینات آن در کلاس وفواید این ورزش برای بدن آشنا کنیم.ورزش سی ایکس ورکس
معرفی ورزش سی ایکس ورکس ، این ورزش چیست؟

یک کلاس گروهی تناسب اندام عالی که در 30 دقیقه برگزار میشود و امروز میخواهیم در ادامه بحث بررسی رشته های ورزشی در نمناک درباره آنچه که شما در اولین دوره این کلاس میتوانید انتظار داشته باشید، به شما بگوییم.

بر طبق گفته متخصصان این ورزش:"یک تمرین 30 دقیقه ای است که به شدت شما را به چالش میکشد و میتوانید نتیجه فوق العاده ای را در این مدت زمان کم ، بدست آورید"یکی از ورزش های جدید است که فقط حدود چند ساله اخیر انجام میشود.اما به سرعت از نظر محبوبیت در بین مردم رشد کرده است و به عنوان یک برنامه در زندگی روتین خود گنجانده اند.
ورزش سی ایکس ورکس چه نوع کاری را بر روی بدن انجام میدهند؟

نوعی تمرین برای تقویت عضلات مرکزی است و آمادگی عضلات ناحیه باسن ، شکم ، بالای شکم تا شانه ها را افزایش میدهد.این ورزش بیشتر به تقویت عضلات بالا تنه میپردازد و هدف اصلب آن تقویت عضلات مرکزی بدن است.

این ورزش چیزی بین ورزش های هوازی و قدرتی است و در حال حاضر کلاس های آن در 80 کشور در سراسر جهان برگزار میشود و معمولا کمتر از 30 دقیقه طول میکشد و تمریناتش در 6 گام انجام میشود.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید