باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

وسایل موردنظر برای آوردن باشگاه در خانه

فضای مورد نیاز 

یکی از مواردی که در زمینه شرایط خانه باید در نظر بگیرید این است که فضای مناسبی در خانه در اختیار داشته باشید که وسایل باشگاه‌تان را در آن قسمت نگه دارید. اگر محیط خانه‌تان کوچک‌تر از آن است که چند مترمربع برای باشگاه‌تان کنار بگذارید، بهتر است که فضای خانه را بیش از این تنگ نکنید و از خدمات باشگاه‌های ورزشی نزدیک به محل سکونت‌تان استفاده نمایید. میزان فضای مورد نیاز برای درست کردن باشگاه در خانه، به وسایلی که می‌خواهید تهیه کنید بستگی دارد. وزنه‌ها جای زیادی نمی‌گیرند اما وسایلی مثل تخته پرس و تردمیل جاگیرند. مثلا برای قرار دادن یک تردمیل در باشگاه‌تان، به حدود ۲ متر طول و نیم متر فضای خالی در هر دو طرف دستگاه نیاز میباشد.

شرایط زندگی در خانه 

اگر با ورزش کردن در محیط خلوت مشکلی ندارید مورد دیگری که باید در نظر بگیرید شرایط زندگی‌تان در خانه است. آیا بچه دارید؟ اگر بچه دارید مزیت ورزش کردن در خانه این است که دیگر لازم نیست آن‌ها را در خانه تنها بگذارید و یا به کسی بسپارید. البته ورزش کردن نیاز به تمرکز حواس دارد و باید فرزندان‌تان را به گونه‌ای مدیریت کنید که باعث اخلال در ورزش کردن شما نگردد.

انگیزه

بعضی از افراد اهل تنهایی ورزش کردن نیستند! یعنی لازم دارند در محیطی ورزش کنند که در اطرافشان افراد دیگر هم مشغول ورزش‌کردن باشند و این موضوع به آن‌ها انگیزه دارد. اگر شما هم از آن دسته هستید که باید هنگام تمرین هم‌تمرینی داشته باشید یا با دیگر ورزشکاران در مورد حرکات ورزشی و دیگر مباحث صحبت کنید تا انگیزه پیدا کنید، سراغ باشگاه در خانه نروید. چرا که داشتن انگیزه برای ورزش کردن از راحتی و در دسترس بودن باشگاه مهم‌تر میباشد.

درج تبلیغات خرید دوچرخه ثابت در سایت شیپور

دوچرخه ثابت باشگاه خانگی

لوازم و وسایل بدنسازی و فیتنس تنوع بسیار زیادی دارند و مسلما ما  در اینجا نه می‌توانیم و نه می‌خواهیم که همه این وسایل را معرفی کنیم. اما سعی می‌کنیم تا جایی که امکان دارد وسایل پایه‌ای که برای یک باشگاه خانگی جمع و جور و کاربردی لازم‌اند را ذکر کنیم.

1- زیرانداز

2- طناب

3- حلقه لاغری

4-تخته استپ و استپر

5-دوچرخه ثابت

خرید انواع وسایل ورزشی و لباس ورزشی در آگهی رایگان شهر24